Întrebări frecvente



Întrebări frecvente

Percepeţi o taxă în momentul rezervării online?

Nu percepem o taxă pentru rezervare. Veţi plăti numai la preluarea automobilului.

De unde pot prelua automobilul?

Îl puteţi prelua de la biroul nostru, de la aeroport sau îl puteţi primi oriunde în Cluj.

Pot închiria o maşină dacă nu am rezervare?

Dacă nu aveţi rezervare, puteţi totuşi închiria oricare automobil disponibil la momentul respectiv, contactându-ne prin telefon.

Ce să fac dacă uit ceva în automobil?

Nu ne asumăm nicio răspundere pentru obiectele uitate în automobilele închiriate. Însă în cazul în care găsim un obiect în automobilul închiriat, îl vom păstra timp de un an şi poate fi recuperat de la biroul nostru.

Ce se întâmplă dacă fac o rezervare şi doresc să schimb rezervarea la faţa locului?

La sosire interesaţi-vă dacă sunt disponibile alte automobile. Dacă sunt, vom găsi automobilul care se potriveşte cel mai bine nevoilor dvs.

Ce să fac în caz de accident?

Mai întâi, asiguraţi-vă că nu sunt răniţi. Dacă există răniţi, apelaţi imediat 112 pentru ajutor. Apoi apelaţi la organele abilitate pentru a completa documentaţia corespunzătoare privind accidentul. De asemenea, contactaţi-ne pe noi pentru a ne informa şi vă vom oferi asistenţa necesară.